2015. szeptember 11., péntek

2.RÉSZ

Szerencsés véltelen


Amikor kinyitottam a szemem az író asztalomat láttam, de nem úgy ahogy általában szoktam. A számnak érdekes íze volt. Aztán feltűnt, hogy valami van a számban. A szemem kikerekedett. És olyan gyorsan köptem ki Emma lábujját  a számból ahogy csak lehetett. Sőt félig még le is löktem, de mivel Emma aludt és elég könnyű volt így teljesen lelöktem szegényt az ágyról. Egy hatalmas puffanás jelezte h leért a földre.
-AÚ!-kiáltott fel.-Mi a franc van?!-kérdezte felháborodva.-És miért nedves a lábujjam?-nézett rám Emma, és észrevette, hogy a nyelven kivan dugva és undorodva és enyhén kancsalítva néztem azt. Emma szeme kikerekedett, undorodva a lábára nézett, és megpaskolta a lábfejét, amolyan "ne aggódj, túl fogod élni" stílusban. Mind kettőnkből egyszerre tört ki a röhögés.
  Miután be tudtuk fejezni a röhögést, lefürödtünk, felöltöztünk és be mentünk a városba vásárolni. Mivel anya még aludt egy cetlit hagytam neki. Biztos jól sikerült a pizsi party,
 Az élelmiszer boltban álltunk a tisztasági szereknél, amikor eszembe jutott, hogy elfogyott a tapmon.
-Emma hozok gyorsan tampont.-súgtam oda. Elég kellemetlen erről beszélni egy boltban.
Mikor oda értem láttam egy srácot guggolni és a tamponokat nézte,
-Hé, tudok esetleg segíteni?-kérdeztem a sráctól aki fel pillantott rám.-Tomy?
-Keyla!-mondta az eddig ismeretlennek hitt srác boldogan.
-Miért keresel te tampont. Anyud magának veszi. Húgod nincs. Talán lett barátnőd?-kérdeztem és közben csúnyán néztem rá. Tomy a legjobb barátom, mindent megosztunk egymással és megígérte, hogy szól, ha lesz barátnője.
-Nem, nincs barátnőm. Egy haverom hívott fel. Ő nagyon szarul van és a lány akivel együtt töltötte az éjszakát meglepte ezzel.
-Ó értem.-mondtam. A taponokra néztem és levettem az amit én is használok.-Tessék. Ezt ajánlom.
-Köszi.-mondta mosolyogva.-Figyu', kérhetnék valamit?
-Szia, Tomy!-jött oda Emma.
-Á, Emma te is itt vagy? Nagyon örülök neki.-mondta felcsillanó szemekkel, Emmával egymásra néztünk, aztán újra Tomyra.
-Mit is szerettél volna kérni?-kérdeztem
-Tudjátok még, hogyan kell bánni egy másnapossal?
-Persze.-feleltük egyszerre Emmával.
-Eljönnétek velem a haveromhoz, és segítenétek vele és a lánnyal?
Ránéztem Emmerá. Meghúzta a vállát h neki mind 1.
-Persze szívesen segítünk,-mondtam mosolyogva.
-Király.-mosolygott Tomy.-Kocsival vagytok igaz?.
-Igen.-válaszolta Emma.-De még kell pár dolog otthonra. Megvársz minket?
-Persze.-válaszolta Tomy.
 A bevásárlás után egyből kocsiba szálltunk és követtük Tomy-t a haverja házához. Emmával egyáltalán nem lepődtünk meg azon, hogy Tomy-nak részeges és egykalandos barátja van. Nem ez volt az első alakalom h elkísértük és segítettünk neki. De ez volt az első amikor ennyire meglepődtünk,
 A ház olyan volt mint egy kisebb palota. Kívülről is csodás volt, de belülről még szebb. Minden ragyogóan tiszta volt, hatalmas előszoba és gyönyörű fürdőszoba. A konyha a nappali mellett volt és egy derékig érő fal választotta el őket egymástól. A falhoz egy étkező asztal volt állítva. Remélem csak étkezni szoktak rajta. Ahogy ez a gondolat át futott az agyamon elhúztam a számat.
-Hehe,-nevetett ki Tomy.-Nyugi Key, csak a hálószobákban lehet hancúrozni.-nyugtatott. Meg sem lepett, hogy tudja mire gondolok. Ovis korunk óta ismerjük egymást.
-Hány hálószoba van itt?-kérdezte Emma.
-Hát. A'sszem öt vagy hat. És egy az ami Jusin-é.-válaszolt Tomy. A név hallatára fel kaptam a fejem, de egy szempillantás alatt le nyugtattam magam. Sok Justin létezik szerte a világon. Kizárt, hogy pont nála legyünk.
-Na jó készítsük elő a dolgokat.-mondta Emma.
-A tapmont én vigyem fel?-kérdezte kétségbe esett fejjel Tomy.
-A te haverod. És az ő "csaja".-mutattam idéző jeleket az ujjaimmal.
-De olyan izé egy tapmont oda adni neki.-nyavalygott tovább.
-Ahj, Add ide te nyuszi.- mondtam végül és kikaptam a tamponos dobozt a kezéből.-Merre van a szobája?
Sosem féltem az idegenektől, ezért azt sem jelent gondot, ha egy idegen lánynak kell tapmont adnom.
-Fel az emeletre majd jobbra és egyenese. Ha a kopogásra nem jönnek ki menj be a fürdőn át.Biztos, hogy a hálóban vannak, szóval a fürdőben nyugodtan közlekedhetsz -mondta Tomy. Egy bólintással jeleztem, hogy értettem.
 Ahogy mentem az emeltre láttam, hogy kisebb, de nem sokkal. Volt fent egy TV, hozzá egy Xbox. Két nagy hangszóró a fali TV két oldalán, de a hangszórók embernagyságúak voltak és a földön álltak. A jobb oldali hangszóró volt közelebb a korlázhoz a baloldali mellet pedig egy állvány állt játékokkal tele. Mellette ne messze egy fürdő nyílt egy kisebb falkiállás mögött elbújva. A TV előtt volt egy nagy kanapé és két kis karosszék.
Tovább mentem a folyosón egyenesen a folyosón, A folyosó nem volt szűk két-három ember elfér egymás mellett. Amikor az ajtóhoz értem hármat kopogtam. Vártam pár percet, de nem jött ki senki, így Tomy, ahogy Tomi tanácsolta a fürdőn keresztül mentem.
 Amikor kinyitottam a fürdő ajtót nem a fogadott mint amit Tomy mondott. A csap folyt, véresen volt habos a föld a mosdó körül. Alulról kezdtem felfele nézni. Női kíváncsiság átka.
Izmos vádli, izmos combok, ez mind nagyon megható, de amin megakadt a szemem az az elég méretes férfiasság. A szemem kikerekedett mikor megláttam a vért a férfiasság tövében. De tovább mentem. Kockás has, kidolgozott mell és karizom. És amikor az archoz értem teljesen ledöbbentem. Azt hittem nem ő az. De tévedtem. Egyenesen Justin Bieber állt előttem teljesen pucéran. A számhoz kaptam. Teljesen elállt a lélegzetem. Justin keze megmerevedett. De nem jobban mint a férfiassága. Arcára kiült a döbbenet, Semelyikünk nem számított erre a szituációra. Az zökkentett ki minket a hatalmas döbbenetből, hogy kiejtettem a kezemből a tamponos doboz le a földre.
 Erre felrezzentem. A dobozra néztem és gyorsan felvettem.
-N-Ne haragudj. N-nem tudtam, hogy bent vagy.-kezdtem makogni. Rá nézni nem mertem. Zavarba hozott, hogy meztelen volt.
-Ugyan nem kell bocsánatot kérned.-hallottam a hangján, hogy mosolyog. Hallottam ahogy megnyílik a csap újra. Kicsit megijedtem, hogy csak úgy nyugodtan fogja folytatni a tevékenységét.-Most már ide nézhetsz.-szólalt meg. Hangjától össze rezzentem. Félve néztem oda. Megnyugodtam mikor egy sötét kék köntöst láttam rajta. És attól is hogy csak kezet mosott. Ahogy kifújtam a levegőt a vállam is elernyedt a megkönnyebbüléstől.
 Justin arcára néztem és észrevettem, hogy végig mér. Pont ugyan úgy mint tegnap. Ahogy ebbe bele gondoltam éreztem ahogy lángba borul az arcom. Ezt ő is észre vette. Megvillantotta azt a mosolyát amivel az ágypartnereit bűvöli el.
-Te vagy az a gyönyörű lány akivel tegnap találkoztam, ugye?-Kérdezte. Meglepett, hogy emlékszik. A kérdésben reményt véltem felfedezni. Hangja gyengéd volt. Szinte simogatta a fülem.
-Köszönöm a bókot, de gyönyörűnek csak abban a ruhában láthattál.-mosolyogtam.
-Nem. Te valahogy más vagy. Te tényleg egy belülről fakadó gyönyörűség vagy.-mondta. Valahogy olyan hihetetlennek tűnt amit mondott. De még is elhittem neki. Kuncogtam egy kicsit, mire Justin is elmosolyodott.
-Édes szöveg. Kíváncsi lennék hányszor veted be.- mondtam mosolyogva.
-Most az egyszer, és merem remélni, hogy hatásos az őszinteségem.-mosolygott vissza. Nem tudtam abba hagyni a mosolygást.
-Ezt, neked hoztam.-nyújtottam oda a tampont.-Ahogy nézem szükséged lesz rá.-mondtam gúnyosan vigyorogva. Justin értette a poént mert felnevetett.
-Szép volt.-mondta.
-Köszönöm.-mondtam büszkén.-Sok sikert a lánnyal.
-Kösz.-mondta kicsit fintorogva.-Mi a neved?
-Keyla.
-Örülök a szerencsés véletlennek, hogy megismerhettelek Keyla.-mondta kisfiús mosollyal. -Justin vagyok.- nyújtotta a kezét egy késfogásra. Kezet fogtam vele és mosolyogtam rá.
-Örülök, hogy megismertelek Justin.
Justin csak mosolygott. Édes volt, hogy be mutatkozott. Mint ha nem is lenne híres.
 Becsuktam magam után a fürdő ajtót. Mély levegőt vettem, bent tartottam, majd lassan kifújtam.
"Örülök a szerencsés véletlennek, hogy megismerhettelek Keyla." Hangzottak a szavai újra fejemben. -Szerencsés véletlen mi? -nevettem halkan.
 Azzal elindultam vissza Emmához és Tomyhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése